Sunday, September 11, 2011

weiii la....hari jejak kaseh......

ok 
semalam mmg lah hari tido aku
dari balik keje....
smpi la pagi sabtu...
membuta jer aku
complete rest in bed....
naseb la aku tgh `cuti`
tidak mmg ntah kemana lah solat aku
so hari ni mmg sesi jejak kaseh dgn member lama...
2 owg la ngajak aku kuar ari ni....
so first aku gi umah cik mek ni


adalah dlm 2 tahun jgk tak jmpa dia
baba lagi best
bile aku kate nak gi umah malinda
boleh ckp ko kawan lagi dgn dia
kejadah????
dah best friend kot
kenal dari sekolah rendah lagi......
dia lah teman setia aku...
just bile masing2 dah msk kolej tu jarang contact
masing2 sebok....
smpi umah dia mmg kecoh la....
skali dgn cousin aku yg sorang tu pon ikot menggila skali...
sembang bertiga asyik mengekek jer gelak.....
habes umah dia then aku n cousin aku 
gerak la gi sunway piramid
jnji ngan member ni nak jmpa
konon si izsdihar ilzam tu tak pernah skate 
so nak cube rase
smpi2 tgk ade tournement la plak
bkn rezeki ko lah kak...
dpt call dr member aku tu kate dah smpi....
dah takde tujuan kat sunway piramid tu so gerak la 
konon nak gi crk tmpt mkn...
gadoh punye gadoh dlm keta
adelah jgk dalm sejam lebih br dpt  kat mane
dgn jem nye lg....


ni lah dia mamat tuh....
ehsan....
weee......dia tak kasi sbnrnye upload gambo nih
takot makwe dia prasan...
jgn wisau ye san...
blog aku ni tak glamor pon.....
ni pon ade gak la 2 thn gak tak jmpe....
seyes mmg laen plak aku rase perangai dia...
makin becok giler mulut dia
byk ckp
dulu dgr jer ape org cite...
tanya br jwp...
dah pandai ngusik plak tuh.....
smpi kering la ank tekak smbg dlm keta......
dgn gelak2 nye lg....
dan ehsan bwk mkn kat pappa rich...
weeeeee....
bestnye org blanje mkn.....





smangat plak mamat nih nak mkn.....
hehehehe...
tp seyes aku sgt sronok hari ni...
hilang rase stress kerja seminggu ni....
dpt jmpa member lama plak tuh.....
siap dpt blanje mkn plak...
terima kasih minda
thanks ehsan!!!!
tak lupe gak ngan tutti fruti tu san...
aku ckp nak cuber jer biar aku byr sndri....
skali ko plak hulur duet..
mak aih mahahnye tutti frutti tuh!!!!!!
baek aku beli starbuck jer td!!!!
lg puas hati....
hehehehehehehe


bsk mau hangout with my 2 bestie plak
zetty sama thirah...
can`t wait!!!!

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
wanna know about me?i`m just a normal person...nothing special....i got such a happy family and i have a good friends....hem....org ckp mulut sy kepoh sket....senang masuk dgn org yg br kenal?ye ke??for me kalo org tu ramah dgn kite....sy ramah la balik dgn dia...takkan nak wat sombong plak kan??mgkn jgk berkait rapat dgn kerjaya saya as a nurse...so kena byk ckp sket la.......so wish me luck k?