Wednesday, September 7, 2011

sesi syok sndri edisi llv

waktu:bgn dr tido lps night shiff
motif:kepala tgh serabot/minyak kpk dah separuh...


ok...sepanjang yg korang tau
mase student kat jb
aku ade geng plak kat sane
LLV
sume ade 9 termasuk aku
entah mcm mane plak bleh tertubuhnye geng ni?
aku pon tak pasti
majoriti dari kami dok satu level kat ting 3
auni jer dok ting 5 tp mmg dia slalu lpk kat ting 3
mcm2 lah kenangan aku dgn bebudak ni....
dr yg kecik smpi lah besar
yg paling sronok bile kami dpt duduk ramai2
and sembang sakan
kadang2 gelak tak hengat dunia
masa kat kkjb dulu 
kami slalu kot kena sound.....
hehehehe
rindunye waktu dulu2
terutamanye mase zaman dok kat kolej lama
sbb kami dkt banding dok kat kskb...



mase ni kami tgh celebrate b`day nad
picnic kat tepi pntai lido
dan skung pantai tu dah takde dah....





gmbr sewaktu dinner masa kat kolej dulu



waktu ni kami memasak kat umah madam...
walau tak sume ade tp best sgt time nih......














berjalan ke sana kemari dgn bebudak ni....


kenangan dgn nad
wat matoux test sesame
aku cucuk dia
dia cucuk aku...




kami in uniform..


ni kire gelang friendship la...
korang punye ade lg???
aku punye ade......
hehehehehhe


gmbo2 terakhir kat kskb jb...


ikot kan hati..
nak aje msk sume gmbo...
dari berjalan kesana kemari
outing sana sini
bercutilah
sambut b`day 9 kali setahun
dan memacam lah...
seyes aku windu kat korang sume
rindu zaman2 kite masih student....


No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
wanna know about me?i`m just a normal person...nothing special....i got such a happy family and i have a good friends....hem....org ckp mulut sy kepoh sket....senang masuk dgn org yg br kenal?ye ke??for me kalo org tu ramah dgn kite....sy ramah la balik dgn dia...takkan nak wat sombong plak kan??mgkn jgk berkait rapat dgn kerjaya saya as a nurse...so kena byk ckp sket la.......so wish me luck k?