Tuesday, September 13, 2011

mungkin dah tiba masanya......

mcm yg korang tau la kan....
seminggu aku dpt cuti ni....
alhamdulillah....
aku dpt hang out dgn member2 lama aku
tkr2 cite....
gelak2 sakan....
mengadu pasal itu dan ini...
kongsi masalah........

sabtu:


izsdihar ilzam...
aku kenal minah ni dah masuk 23 tahun dah....
sejak kuar dr perot mak aku....
pasal dia ni cousin aku ler.........


wan malinda:
kenal mek ni sejak dr skolah rendah lg


ehsan:
kenal mamat ni dr tahun 2006 kot tak salah
sama2 ambek short corse kat ptpl

ahad:


auni athirah:
kenal mak cik ni dari tahun 2008
sama2 one batch kat kkjb dulu

isnin:


zetty suhaili
kenal makwe ni dr sekolah rendah lagi
tp start btol2 rapat masa skolah menengah 


ahmad fadzly
pun kenal cik abg ni masa skolah rendah
tp time skolah menengah br rapat mcm skung
ok abaikan kalo korang prasan yg aku pakai bj kurung yg sama
bkn tak basuh ek???
tolong sket
org yg takde bj raye tahun ni kan...
kena la recycle
heeeeeeeeeeeeeee
bile dah dok sama2
tanpa sedar masing2 dah mula kuar cite pasal diri sndri...
mcm2 la....
dan benda2 ni sume wat aku tersedar yg
mungkin dah tiba masanya kot
yg kite sume kena sedar
yg we are not a kid anymore
masing2 dah mula nak pikul tggjwb kat bahu tu
dah mule nak pikir step yg seterusnye
mcm mane nak maju kedepan....
mcm mane nak wat org keliling kite ni bahagia....
adeh....
rase mcm nak patah balik zaman skolah rendah dulu
tak yah pikir pasal sume benda2 ni
pergi skolah...balik skolah...
mkn minum pakai sume ditanggung
time cuti pon panjang...
huhuhuu
dan satu lagi la aku prasan...
tiap2 org yg aku jmpe tu...
mengutarakan statement yg lebih kurang same
nak tau tak pebendenye????

lps ni takmo la couple ke...ape ke..
aku nak trus kahwin jer.......
biar mase yg tentukan semuanye...
ade jodoh ade lah kan????
erk????what happen??
pengalaman tu mengajar kite erti kehidupan
kadang2 kalo kite tak alami sndri kite
tak tau mcm mane rasenye....
stuju tak??

aku??
 no comment...
insyaallah masih tetap dgn pendirian diri 
yg mane tau tu...
tau la kan pebendenye ek???

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
wanna know about me?i`m just a normal person...nothing special....i got such a happy family and i have a good friends....hem....org ckp mulut sy kepoh sket....senang masuk dgn org yg br kenal?ye ke??for me kalo org tu ramah dgn kite....sy ramah la balik dgn dia...takkan nak wat sombong plak kan??mgkn jgk berkait rapat dgn kerjaya saya as a nurse...so kena byk ckp sket la.......so wish me luck k?