Saturday, September 17, 2011

pantas!!!!pantas!!!

oiii cik qilah!!!!!
biler nak blaja wat keje cpt sket ni....????
adeh....
ni la masalah aku yg masih blom dpt  diatasi....
terkial2 kial wat keje.....
kdg2 bile dah start panic tu bende dpn mate pon tak nmpk....
tgn mule la start menggigil....
haila........
konon sabtu relak la..???
ha padan ngan muke aku....
kol 12 pt colapse...terhegeh2 wat keje......
dpt plak org yg mmg takmo tolong......
name jer member.....
pandai pikir hal sndri jer......
lantak la kau....
kang doa bende bkn2 aku plak yg dosa....
whatever la minah oiii.....
lps ni kalo kene btg idung ko sndri....
sorry tak nak tolong...
ape???kerje ko ko settle la...
ok fine....
mmg perfect pon aku wat...
ko tu jer yg suke tggl2 keje......
argh!!!!!!!!
menyampah plak cite psl pompuan nih.....
yg penting
cayok qilah!!!!!!!!!
ingat jgn mengharap kan org n jgn cpt percaya kat org...
tp takpe....
bantu dgn niat ikhlas...
tp ko minah....
sorry!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
wanna know about me?i`m just a normal person...nothing special....i got such a happy family and i have a good friends....hem....org ckp mulut sy kepoh sket....senang masuk dgn org yg br kenal?ye ke??for me kalo org tu ramah dgn kite....sy ramah la balik dgn dia...takkan nak wat sombong plak kan??mgkn jgk berkait rapat dgn kerjaya saya as a nurse...so kena byk ckp sket la.......so wish me luck k?