Saturday, August 6, 2011

sesi syok sndri edisi auni

tarikh:spnjg 3 tahun...
motif: : stress bile pikir nak keje isnin ni.......


ni adelah first pic aku n auni kat dlm hp aku......
auni pakai bawal lg mase tuh...
huhuhuhu.....



percaya atau tdk kami byk kongsi minat 
cite korea??korean idol??
cam kat ats minat skate....
dia ler yg ajor aku memula....


lagi...kami ni sukeeeeee sgt mkn...
hahahaha..jgn tak caya
auni yg kurus ni rajen tmn aku nak mkn sana sini
sushi king?seoul garden??mcm2 lah...
slalu mesti gi dgn dia....

 starbuck????
wargh!!!!!ni ler favorite kami....
smpi abg kat cs tu dah boleh cam kami.....
malu seh.....


sometimes bile tgh pilih brg...ape yg aku suke dia pon suke....
and kami end up beli brg yg same.....
sbb dua2 dah suke....




pi melancong sesame.....
auni...
pas ni nak gi mane plak....??
huhuhuhu











yes.....
dia suke sgt selca dpn cermin.....







edisi selca yg tak berkesudahan.....
asal kuar snap gmbo.......asal bosan snap gmbo.....





ni...edisi mayun plak....
dlm bm ckp...
mulut itik...kehkehkeh...
tp auni wat slalu pelik.....



 nape msk gmbo ni???
hehe.....teka la drumstick tu sape nye....

heheheheeeeeeeeeeeeeeeeeee
kalo prasan blambak plak gmbo dgn minah ni....
yes!!!!mmg blambok....pening nak pilih....
coz why???
spanjang 3 tahun kenal ni mmg aku byk kuar dgn dia....
dia adlh atra insan yg ssh sng dgn aku...
gadoh sesame....gelak sesama.....
n i admit yg aku rapat dgn dia...
maybe sbb kami sebaya...
minat pon same........
dia sgt disngi oleh yg laen...so dia rmi bff....psl shawl crk dia
dress up??crk dia....
lappy????crk dia jgk....
supplier cite korea,tv show???crk dia lagi...
smpi kena menyorok la kat blek org laen coz stress sgt
hahahahaha....
sgt...sgt sgt cuai orgnye.......
byk kali la kena mrh dgn aku coz brg ilang la...duet ilang lah...
erk????byk sgt cite dah ni....
ops...sorry.
dah...dah...smpn sndri je yg laen2 tuh......


auni athirah.....
sarang heyo...............


No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
wanna know about me?i`m just a normal person...nothing special....i got such a happy family and i have a good friends....hem....org ckp mulut sy kepoh sket....senang masuk dgn org yg br kenal?ye ke??for me kalo org tu ramah dgn kite....sy ramah la balik dgn dia...takkan nak wat sombong plak kan??mgkn jgk berkait rapat dgn kerjaya saya as a nurse...so kena byk ckp sket la.......so wish me luck k?