Monday, August 29, 2011

selamat hari raya

wargh!!!!!
exitednye bsk raye.....
ni kalo slalu mlm raye ni tgh sebok tlg nenek
masuk kueh dlm balang
tiap2 tahun job tu mmg aku yg wat
makcik2 aku pon tak pernah sentoh sbb tau
mesti aku nak wat
hehehehe
sebab sambil msk sambil merasa...
tp hari ni .....tgh dok kat ampg lg...
tak smpi lg kat bntg...
takpelah....
walau aku cuma cuti sehari pon
alhamdulillah....
sempat la nak jmpa nenek.
cuma tak sempat nak jmpa sume org......
raye kedua dah keje.....
mcm ni lah suratan hidop sebagai seorang nurse.....


No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
wanna know about me?i`m just a normal person...nothing special....i got such a happy family and i have a good friends....hem....org ckp mulut sy kepoh sket....senang masuk dgn org yg br kenal?ye ke??for me kalo org tu ramah dgn kite....sy ramah la balik dgn dia...takkan nak wat sombong plak kan??mgkn jgk berkait rapat dgn kerjaya saya as a nurse...so kena byk ckp sket la.......so wish me luck k?