Sunday, October 16, 2011

that little gerai...

mmg awal2 dah niat...
gaji first nak blanje family and friends mkn....
mane yg dah lps tu alhamdulillah la ye....
mane yg tak dan lg tu...
pandai2 la ye....
huhuhuhu...
so mlm ni turn dgn my family....
abg aku bwk kat satu kedai ni....
nama dia that little gerai....
dtg2 tgk kedai dia simple sgt....
so main food dia western....
first impression???
owner dia sgt peramah.....
sesi mengoder sket punye lama.....
abg mmg tak bleh bla la.....
tgk mknn harge yg plg mahal jer....
amboi bang.....
ngepau lebih nmpk....


appetizer ....
ape ntah name nye....
tp dia roti ats di boh cendawan....
sedap...


aku order ni....
chicken chop with bbq sos...
boleh tahan la...daging lembut sgt...
tp yg tak best nye...
aku tak suke dia punye tepung....
so aku mkn isi aje...
kulitnye aku ketepikan..
hehehehehe


my sis in law order ni..
lasagna...
not bad la....
tp mkn sket dah start muak....

abg aku order sirloin steak and 
my sis order grill chicken
gambo tak smpt nak snap msg2 dah baham dulu
tp seyes ckp la.....daging dia lembut btol....
mkn mmg kenyang la....

bile msg2 dah selesai mkn tu
ingat dah puas la...
no no no....
abg aku bleh mntk menu kat waiter tu lg.
ni ha dia order...


small ass burger name dia...
tgklah tebal daging dia.....
peh......
ni portion utk kids tau...agknye kalo adult tu ntah 
camno la agaknye saiz dia...

yg adeq plak mntk dessert...

tiramisu....

dan aku pon joint la skali tmbh air....

 ice blanded vanila latte...
td minom cuppucino...
yg abg mntk ice blanded Chocolate
kire habeslah ice blanded dlm kedai ni aku rase....
ha ko...
br first visit tp almost half menu dah cuba...



tgk order bykkan??
aku pon wisau  gaklah...
cukup ke duit aku cucuk td ni???
makcik tu kire sket la lama coz menu bykkan...
skali...
"sumenye harga $$ ringgit ek..."
eh???
luar jangkaan...murah dr aku sngke...
kire berbaloi la dgn ape yg kitorg order...
so balik dgn perot masing2 dah membuncit.....
so 
bagi yg minat western food...
try la....
kalo aku....
aku bg 4 bintang...


dah mcm food blogger la plak rase....
keh keh keh...


No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
wanna know about me?i`m just a normal person...nothing special....i got such a happy family and i have a good friends....hem....org ckp mulut sy kepoh sket....senang masuk dgn org yg br kenal?ye ke??for me kalo org tu ramah dgn kite....sy ramah la balik dgn dia...takkan nak wat sombong plak kan??mgkn jgk berkait rapat dgn kerjaya saya as a nurse...so kena byk ckp sket la.......so wish me luck k?