Friday, October 28, 2011

terima kasih....sei sei ni....arigatou...kamsahamida..thank you...

tanggal 28 oktober...
genaplah umur cik siti aqilah rezam ni...
23 tahun....
fuyoooo...
tua suda aku ni.....
kang dah nak msk 24....
uwaaaaaaa
takot nye!!!!
heehehee.....
anyway cume nak mengekspress rase...
terharu...
dan terima kaseh pade sumeeeeeeeee
yang wish kat hp ke....
fb ke...
tp fb la plg byk kot....
sgt2 hargai walaupon cume sebaris ayat.....
teringat dlm tempoh 3 tahon lepas....
time2 gini mesti celebrate dgn bebudak llv....
adeh....
tp dlm tempoh tgh menaep ni....
aku maseh menanti beberape insan yg tak lg2 wish kat aku
wei....smpi ati lupe b`day aku ek???
hehehehehehe.....

ingat dulu mase dgn rumate kak sit n kak nad...
habes dgn llv...smbg dlm blek dgn dorang plak
dorang wat kan coctail



kek sepanjg 3 thn kat kkjb

first year...


second year...

 and 3rd year...
mase ni  b`day  aku jth hari final  osce...
terbaek....
perasan tak kek sume dr kedai yg same???
hahahaha
sbb setahun kami smbot smpi 9 kali...
ade jgk la yg kene ulang tayang ballik design kek tu...
buat2 tak perasan je la wei....
hahahahahahaha.....

pejam celik....
tgk umur dah menginjak 23 tahun...
rase mcm baru minggu lepas jer ambek result spm...
rase mcm kelmarin aku jd student nurse....
dan rase mcm br semalam aku menangis tinggalkan jb...
tp skung...??
almost 3 bln dah aku berkhidmat as a stuff nurse...
semoga setiap ape yg aku lakukan ini diberkati....
dipermudahkan segala urusan aku didunia dan akhirat......
semoga allah kuat kan semangat aku utk hadapi cabaran yg mendatang....


cayok!!!!

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
wanna know about me?i`m just a normal person...nothing special....i got such a happy family and i have a good friends....hem....org ckp mulut sy kepoh sket....senang masuk dgn org yg br kenal?ye ke??for me kalo org tu ramah dgn kite....sy ramah la balik dgn dia...takkan nak wat sombong plak kan??mgkn jgk berkait rapat dgn kerjaya saya as a nurse...so kena byk ckp sket la.......so wish me luck k?