Wednesday, July 27, 2011

mak ngah???bibik???auntie???

nak panggil ape nih???
mak ngah???ala biasa sgt.....
bibik????adoi........
auntie????kang kena marah dgn baba plak......
dah tu?????
hehehehehehehe................
alhamdulillah.....
alhamdulillah......
nak bertmbh lg ahli keluarga dlm family aku..
congrate  to abg n kak sha!!!



nak jd mak cik dah aku ni.........
tp sbnrnye....dah lame dah pon jd mak cik....
huhuhuhuhuhu....
mentang2 misi la kan.....
memacam soalan la akak aku tanye.....
nak gelak pon ade.....
mmg kluar la nota obstetric aku tuh.....
hahahaha...
takpe kak....
saya sedia membantu.........

tp awal lg ek???
takpelah........
korang tolong doakan kandungan akak aku slamat smpi 
bersalin nnt ek???


ageknye ank buah aku comel cenggini ke?



tak pon cam manson ni kan????
leh masuk tv....
huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
wanna know about me?i`m just a normal person...nothing special....i got such a happy family and i have a good friends....hem....org ckp mulut sy kepoh sket....senang masuk dgn org yg br kenal?ye ke??for me kalo org tu ramah dgn kite....sy ramah la balik dgn dia...takkan nak wat sombong plak kan??mgkn jgk berkait rapat dgn kerjaya saya as a nurse...so kena byk ckp sket la.......so wish me luck k?