Sunday, July 10, 2011

leftenan muda???

tanggal 9 julai....
berangkat la kami 6 org se family...
ke batu pahat.....
coz nak tgk my cousin sorang ni tauliah....

smangat ni aku nak tgk mcm mane tentera convo kan..
slalu tgk bdk2 u convo mcm biasa jer...
ni siap dgn pebarisan nye...
huhuhuhu
exited mau tgk......
slalu tgk kat tv jer.......


dan disbbkan ke `exitedtan` aku nak tgk org kawat ni...
sanggup tu gi sit yg paling depan....
iaitu sit yg tak berlapik.....
duduk atas jalan....
hambek ko.....hilang keayuan aku yg berbaju kurung
berkasot tinggi bagai.....
duduk atas jln......
elok la tu kak....
ko berjemor kat tgh padang kawat tu...
aku pon ikot berjemor skali ...
takpelah.....
sayang punye pasal nak ambek gmbar kan...
tp tak nmpk pon ko dlm gmbr kak.....
`putih ` sgt.......hehehehehehe


sultan johor sedang memeriksa pebarisan..


ni ler barisan cousin aku tu tp tak nmpk plak dia coz dok tgh...




lame gak la tggu......
dgn panas lagi...cian tgk ade yg pitam kat tgh padang....
selesai jer dorang kawad....
kene pergi dewan plak ambek watikah...
dia punye padang kawad dgn dewan tu punye la jauh.....
kami jln kaki.....
wargh!!!!
nyesal pakai wedges....
kalo tau aku pakai flat jer td......


ibu bape jer yg boleh msk dewan....
so kami 4 org bersantai tepi surau...
dgn angin yg sepoi2 bahasa tu....
mmg lalok la kami 4 org......
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
smpi la pakcik aku call kata dah sudah...
hahahahahah...
apa lagi 
sesi bergmbr ler......

perkenalkan yg diraikan
izsdihar ilzam...




kami dua org yg comel....hehehehehe









dlm kol 4 petang....
kami bertolak ler pulang ke kl.....
tp sempat gak nyinggah kat ayer hitam.....
shopping la apa lagi.......



kerepek yg kami beli byk tak smpi 2 jam dlm keta
dah licin.....
hehehehehehehe....
br jer kuar dr ayer hitam.....
my cousin call plak kate brh nye cicir....
so patah la balik gi uthm....
takpelah kak...
bende nak jadi....
bkn rezeki ko....
anyway tahniah!!!!


leftenan muda izsdihar ilzam.....
love u.......

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
wanna know about me?i`m just a normal person...nothing special....i got such a happy family and i have a good friends....hem....org ckp mulut sy kepoh sket....senang masuk dgn org yg br kenal?ye ke??for me kalo org tu ramah dgn kite....sy ramah la balik dgn dia...takkan nak wat sombong plak kan??mgkn jgk berkait rapat dgn kerjaya saya as a nurse...so kena byk ckp sket la.......so wish me luck k?