Tuesday, April 13, 2010

plez la wei...

alahai....
baru jer dua hari dok klinik baru..
dah stress mcm ni...
first day balik dah terbongkang tak ingat dunia...
mcm kene culture shock plak...
agknye dah biasa relax kat larkin tak ramai owg
plus tak bsr mcm tampoi...
terkezut la kjp..
yg tak bestnyer sbb kami ni group kemudian 
mcm2 la komplain dpt...
bkn keje kitowg..
tp telinga ni yg menadah....
"dik korang jgn bla bla bla yek?
kwn2 yg lepas wat gini gini2...
penat wei    menadah telinga...
lagi2 aku ni hah....
hari ni jer nak dekat  7 kali kene marh...
mane tak stress...
dpn2 owg ramai plak tu.....
yg termampu...senyap...
mintak maaf ...
sabar jelah.. qila...
mmg susah nak puaskan hati semua owg...
bkn aku tak tau owg kutuk2 aku kat blakang....
takpelah....
korang tak rase ape aku rase..
korang tak kene mcm mane aku kene....
mungkin ade hikmah disebalik semuanye...

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
wanna know about me?i`m just a normal person...nothing special....i got such a happy family and i have a good friends....hem....org ckp mulut sy kepoh sket....senang masuk dgn org yg br kenal?ye ke??for me kalo org tu ramah dgn kite....sy ramah la balik dgn dia...takkan nak wat sombong plak kan??mgkn jgk berkait rapat dgn kerjaya saya as a nurse...so kena byk ckp sket la.......so wish me luck k?