Saturday, March 31, 2012

random....

tertarik dgn seseorang kat twitter ni....
opss...
not tertarik dr segi tu...
tp tertarik dgn pendapat yg dia tweet kan tu...
i don`t know sama ada dia btol lelaki..
atau perempuan...
coz ...
yelah...
dunia siber......
ape pon bleh jd....
tweet dia more to islamic....
ape yg jd dgn dunia remaja skarang...
(erk???aku ni x remaja lg ker??  )
tp dgn cara yg sgt santai.....
nak gelak pon ade bace.....
adoi ai....
and for u....keep up the good work..i mean tweet..
sronok plak baca....

lately bile jmpa bestpren ku...
ade aje brita yg dibawa.....
ada aje bende yg nak di adu...
ade aje bende yg nak dikongsi...
tp btolla kan...
ape gunanya kawan kalo segala crita x dikongsi....
tp kekadang....
pernah terdetik tak....
my fren do so much for me but
did i do so much for her/he???
biasalah kan....
org slalu ckp....
kwn ketawa ramai..
kawan menangis?????
aku ni pon.....entah jenis kwn yg mcm mane pon aku x tau....
sepanjang umur ku 24 tahon ni la....
ramai kwn yg aku jmpa.....
dr x rapat ke rapat...
dr rapat ke renggang...
mcm2 la.......
pernah dulu....
my friend jmpa so call soulmate la kan
kite ni  ditolak kemaen jauh lg...
dah jd sgt2 x penting....
kekadang pelik....
rasenye....kau kenal aku dulu dr dia....
xde masalah pon kalo ko nak bercinta
malah tumpang gembira...
tp knp friendship kite x leh mcm biasa jer...
sesebok mane ko pon eh??
ade mase plak gi dating....
tp bile tiap kali ajk jmpa???seribu alasan la kuar....
tp itu dulu lah.......jiwa bdk kecik kan...
skarang.....
andai aku temui situasi yg sama....
prasaan aku???takpelah.....
itu kan hak masing2
jmpa dgn pakwe lg sronok dr jmpa dgn member...
pakwe bleh wat jiwa bahagia....ilang stress
bsk2 kalo dah kahwin pon...suami tu no satu...
so better pupuk dari skarang kan.....
x gune nak kecik2 ati....
buang mase jer nak memarah....
karang ilang member plak....
ko tu pon qilah ntah2 bsk2 lg trok kot....
kihkihkihkih

x payah nak sebok hal orang...
kan??


cume satu  kene ingat.....
pesanan utk diri sndri dan sesape la....
jgn taksub sgt utk terbang ke langit
smpi lupe kan daratan...
takut nnt jatuh....
saket tu kite jgk yg tanggung sndri....

sesungguhnya aq di tahap mood merepek....
mungkin penangan 2 cwn mocha fapp td....
baek aku stop  kat sini...
sblm  lg merepek....


p/s: post ini tidak ditujukan kpd sesape pon dimuka bumi ini....
hanya contengan di blog aq sndri....


No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
wanna know about me?i`m just a normal person...nothing special....i got such a happy family and i have a good friends....hem....org ckp mulut sy kepoh sket....senang masuk dgn org yg br kenal?ye ke??for me kalo org tu ramah dgn kite....sy ramah la balik dgn dia...takkan nak wat sombong plak kan??mgkn jgk berkait rapat dgn kerjaya saya as a nurse...so kena byk ckp sket la.......so wish me luck k?