Monday, June 21, 2010

Selca day....

so.....
hari ni selca day....
nape?
sbb kuar sensorang ler....
smbil2 tu memantap kan lg skill
aku tgkp gmbr pki hp ni
huhuhu.....
memule tu ingatkan nak maen 
ice skate...
tp bile pikir2 balik
slalu maen ngan auni...
dia ade kat sebelah
pasal aku ni amatur lg...
kang kot tergolek kang
sape plak nak tlg....
so
batal niat nak pi sunway aku gi klcc jer lah....
kite pi tgk wayang!!!!
yipppiiii...
huhuhu....
semangat ni bgn pepagi kuar...
 smpi2 gi beli tiket patu merayap.....
cite yg aku tgk hari ni....
 pagi tgk nanny mcphee
ptg tgk karate kid...
best!!!!
puas ati lah tgk dua2 cite ni...
giler la si jaden smith tu..
kecik lg dah ade 6 packs...
habes tgk wyg dah nak dekat kol 6
hem....
kalo naek bus ni confirm kene berdiri..
apa lg melepak le kat tmpt
feveret
kinokuniya...
ha kau...
dari depan smpi blakang aku jelajah...
ntah kenape
bahagia jer rase kalo jenjalan dlm kino nih...
huhuhu...
nak dekat kol 7.30 la br kuar...
tggu bas...naseb dpt duduk...
tu jelah pengalaman hari ni....
biase2 jer.....
peace!!!!!












location     :  home
time         :  10.30 pm

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
wanna know about me?i`m just a normal person...nothing special....i got such a happy family and i have a good friends....hem....org ckp mulut sy kepoh sket....senang masuk dgn org yg br kenal?ye ke??for me kalo org tu ramah dgn kite....sy ramah la balik dgn dia...takkan nak wat sombong plak kan??mgkn jgk berkait rapat dgn kerjaya saya as a nurse...so kena byk ckp sket la.......so wish me luck k?