Wednesday, February 17, 2010

hai.....what happen to you ha aqilah...

alkisah......
maka tersebut la kisah......
kisah siti aqilah di hari pertunangan abgnye...
alahai....
so this is the big news yg my bro smpikan
masa mkn mlm tu...
so ditetapkan 15 aribln 2 tarikhnye..
nasib baek mase cuti...
tidak meraung la aku....
hehe...
kisah bermula hari sbt
seharian rasenye dok dlm kete menguruskan brg utk wat kenduri mlm bsknye..
smpi banting pon dah 12 lebeh...
crk tilam terus tido...
bsknye awal2 pagi dah dikejutkan by my belevod aunty...
'bgn.......keje kite dah bermula...
lmbt bgn nnt tak sempat.....
maka bermula tugasan ku sekeluarga....
dari 8 pagi to 12 midnight non stop...
punye la buzy...
smpi mandi pon tak sempat....
kat sini la bermula kisah ku...
owg laen yg bertunang ko plak yg kalut lebeh...
bkn sekali....dua kali tp 3 kali terhiris jari sendiri masa kat dapor..
adoi ai...mcm mane ni?kate nurse...
kecederaan bende tajam...hehehe..
 
mengoreng mihun untuk nasi ambang


nasi ambang yg separuh siap...
gamba yg dah siap tak sempat tangkap..
sebok bebenor...
 
selesai sume ingat bleh tido....
melayan abg sampi 3.30 pg baru dapat tido...
bsknye terbabas tido la plak...
dah la nak gi menghantar ni...
dgn gelagah nye crk baju dan trus bkk iron...
tibe2 dgn tak semene mene..
dgrlah satu rumah tu jeritan aku....
kain kurung yg aku nak gosok tu terbakar!!!!!!!!
besar plak tu.....
ya allah....baru beli tu...rasa nak menitik air mate...
uwah!!!!abes aku ngadu kat sume owg...
yg kesian tu kesian la...
ade yg mrah...
ade jgk yg gelak....ape la nasib...
naseb baek yg terbakarnyr belah atas...
tak kire...pakai jgk bj tu...
so pecahla rahsia yg bj aku pakai aritu sbnrnye terbakar...
nasib bajunye laboh...tak nmpk pon...
satu hal.....
dgn kalot2nye....time pakai shawl plak
stress btol rasenye mase pakai shawl tu..
dah la panas....terkial2 plak...
kene marah lagi lmbt...
dah tgh gopoh tu...kalot bkk bonet kete 
pap pintu bonet kene lampu kat ats...
pecah lmpu kat umah nenek aku....
kene mrh lagi....
punye la terperanjat punye hal...menitik air mate....
abes celak aku...hu......
ingat cite abes kat situ ajer...
ade lagi...
tgh molek2 duduk dlm kete...
tibe2 baba brek kuat...
abes tergolek kek hantaran abg aku...
tidak!!!!!!!!
kene mrh lagi aku ni....
"ko ni knp qila....dari pg tadi tak abes2 buat hal"
uwah.......kene lagi....
naseb baek keknye maseh boleh diselamatkan..
walau ade la kureng skit...
alhamdulilllah....lepas tu dah takde bende dah....
lancar jer snpi abes....
 

dgn cousin aku..


rombongan......

bakal kakal ipar..


kami tiga beradik....
byk bebenornye gmbr yg nak diupload...
tp...takpelah....
cukup smpi disini...

1 comment:

  1. hehehe
    majlis yg meriah
    :)

    alahaii siannye kain bju baru beli terbakar
    haish
    tapee t beli agy yeee qila
    haha

    :D

    ReplyDelete

Followers

About Me

My photo
wanna know about me?i`m just a normal person...nothing special....i got such a happy family and i have a good friends....hem....org ckp mulut sy kepoh sket....senang masuk dgn org yg br kenal?ye ke??for me kalo org tu ramah dgn kite....sy ramah la balik dgn dia...takkan nak wat sombong plak kan??mgkn jgk berkait rapat dgn kerjaya saya as a nurse...so kena byk ckp sket la.......so wish me luck k?