Monday, October 19, 2009

new ward ler....

so...arini.....aku msk wad baru...
msk timur 2
wad surgikal perempuan
dah ler geng takde..
tak sama shif ngan aida..mimi.
skali ngan ziela jer..

hem...
lepas dah dua minggu masuk wad pead..
meaning wad kanak2...
bile dah jumpe org tua balik..
windu plak rasa kat adeq2 ku...
comel tau dorang...
yang tak comel bile dorang nangis je lah...
asal nmpk aku tarik troli pegang termometer
 
meraung....
alahai.....sabar je lah...
tp aku rindu dengan ammar,aqilah,mike
dan yg paling teringat
shan-shan...
tgk bdk ni air mata asyik nak mengalir jer....
dia ni ada sakit jantung....
syg tak bleh bwk handphone
tidak bleh tunjuk gambar...
sbb dia ada sakit jntg so kadar oksigen dlm bdn dia tak cukup
kalo korang tgk st badan dia biru....
bibir dia nmpk sgt biru..
tp dia tak mcm owg sakit pun...
main dgn dia gelak bkn main kuat lagi...
tak takot pon kalo aku dtg dgn troli n termometer...
siap angkat ketiak lagi...
kawaii ne....
entah mcm mane keadaan dia skung...
family dia susah smpi bpk dia dtg dr kulai
bwk dia naek bus....
aku doakan dia sehat
sampai dia tua.
Amin.....




No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
wanna know about me?i`m just a normal person...nothing special....i got such a happy family and i have a good friends....hem....org ckp mulut sy kepoh sket....senang masuk dgn org yg br kenal?ye ke??for me kalo org tu ramah dgn kite....sy ramah la balik dgn dia...takkan nak wat sombong plak kan??mgkn jgk berkait rapat dgn kerjaya saya as a nurse...so kena byk ckp sket la.......so wish me luck k?